Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Peperoni. Meer weten? Ontdek meer
Kuul
20 jun 2026 om 0:23
Normaal ben ik supper tevreden. Maar dit keer was het echt slecht. Pizza was droog en hard. De champignons waren hele maal uit gedroogd en geen smaak aan. En meeste wat je proefde was alleen saus
Ivan
14 jun 2026 om 19:53
Well packaged like always.Delicious like always.
Carla
7 jun 2026 om 9:15
Ze hadden tiramisu. Niet de beste, maar hadden ze wel. Baklava was ook lekker.